8. mars 2007

Ekte kjærlighet?

Første ganga var den ganske teit.
Andre ganga var den ikke så gal.
Tredje ganga begynte jeg faktisk å like den. Og plutselig var jeg hekta.

Hva jeg snakker om? Den nye grandiosa-sangen selvsagt!
Eller dansen om du vil. Er det mulig å ikke bli hekta? Denne ganga ville jeg, i motsetning til forrige gang, ikke hive meg på lasset med resten av Norges befolkning.

Dengang ei. Nå nynner jeg på sangen. Kanskje jeg snart lærer meg dansen. Og kjenner jeg meg sjøl rett tar det ikke lang tid før det havner en grandiosa i ovnen.
Men hva er galt med det? Jeg støtter gjerne reklame som får meg i godt humør! :D

4 kommentarer:

Magnus sa...

jeg støtter ikke reklame.
er selv kapitalist.


...
hmm
...

Magnus sa...

ja, jeg vet.
holdt på å kjøpe en i dag.
mangokutter altså

Anonym sa...

Mmmmmmmmmmmmmm... Ingenting er som en rykende varm akkurat passe sprø og myk Grandis! Jeg er frelst :)

Kjøde sa...

Drit i Grandiosa :)
Du er blitt "TIKKET"!
Hva det innebærer finner du på vår kjode.com, hvis du gidder.
Er forresten lenge siden, fikk ikke kommet i bursdagen din, men tar gjerne en kaffe snart!

Kalle