19. mars 2007

Tikk takk

Tikkinga brer om seg som ild i tørt gress. Selv har jeg blir tukket av Karl-Johan og Katrine, så da er det min plikt og glede å føre stafettpinnen (?) videre. Her er reglene for tikkinga (Henta fra Magnus si side med copy-paste):

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.





Min liste:

1. I en alder av fire år brukte jeg brødkniven som sag for å finne ut hvordan stuebordet så ut inni.
2. Vekkerklokker er en ting jeg har et tvilsomt forhold til. Til tider har jeg brukt tre vekkerklokker for å komme meg opp. Og en gang klarte jeg å sove forbi alle sammen.
3. Jeg er fullstendig avhengig av kalenderfunksjonen på mobilen. Uten den hadde livet mitt vært totalt kaos. Thank you, Nokia!
4. Min største bragd er å ha sovet stående på dekk på rutebåten i Søgne. (veddemål)
5. Jeg har sunget Bon Jovis "Living on a prayer" på karaokebar. Den går virkelig altfor høyt for meg.
6. Jeg venter i spenning på den dagen hvor Mamma og Pappa innleder en fortrolig samtale med meg hvor de forteller meg at jeg egentlig er fra planeten Krypton, er allergisk mot kryptonitt, hvilket muligens kan forklare mine andre allergier, og har superkrefter!


Marie og Eivind, dere har tikken! :D

1 kommentar:

Marie i byen sa...

takker og bukker... jeee... skal nok få tikka noen, men akkurat nå må jeg tikke senga... denne leken må stamme fra sørlandet - er ikke mange andre steder de tikker, som jeg har erfart.